ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОДИВОДОКАНАЛ" ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
БРОДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 20801937
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 80600, Львівська обл., Золочівський р-н, місто Броди, вул.Стуса Василя, будинок 22а
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
КП «БРОДИВОДОКАНАЛ» ЄДРПОУ - 20801937 Юр. адреса: 80600 Львівська обл.,
Золочівський р-н., м. Броди, вул. Стуса Василя, 22а. Тел: +38(032)-662-74-12., +38(067)-676-24-47.
Електронна пошта: vodokanal_brody@ukr.net Планованою діяльністю передбачається
видобування питних підземних вод, придатних для господарсько-питного водопостачання на
ділянці «Бродівська» (свердловини NoNo 1,2,3,4,5,6) в північно-східній околиці м. Броди Львівської
області.
Технічна альтернатива 1.
Видобування питних підземних вод, придатних для господарсько-питного водопостачання на
ділянці «Бродівська» передбачається для забезпечення власних питних і санітарно-гігієнічних
потреб, передачі води населенню та вторинним водокористувачам. Водозабір підприємства
складається з шести експлуатаційних свердловин (NoNo 1,2,3,4,5,6). Видобування питних
підземних вод планується за допомогою занурювальних центробіжних електронасосів.
Свердловини обладнані засобами обліку піднятою води.
Технічна альтернатива 2.
Технічною альтернативою можливий варіант видобування підземних вод за допомогою
поверхневих електричних всмоктувальних насосів або вихрових насосів.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Львівська обл. Золочівський р-н Броди
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Бродівська міська територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Львівська обл. Золочівський р-н Броди .
Бродівська ділянка свердловини (NoNo 1,2,3,4,5,6) знаходяться в північно-східній околиці м.
Броди Золочівського району Львівської області. Земельна ділянка кадастровий номер
4620310100:28:001:0003. Площею 3,4565 га. Цільове призначення: 11.04 Для розміщення та
експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури
(виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та
розподілення води).
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Львівська обл. Золочівський р-н .
Станом на 2020 рік проведено геолого-економічну оцінку експлуатаційних запасів питних
підземних вод Бродівського родовища свердловини (NoNo 1,2,3,4,5,6), отримано Протокол ДКЗ
No5704 від 11 квітня 2024року. Враховуючи наявність та геологічну розвідку запасів Бродівського
родовища на основі діючих свердловин, наявні погоджені та відведені території, мережу
трубопроводів і водозабірні споруди – територіальна альтернатива не розглядалася. Додатково
територія родовищ питних підземних вод обмежена контуром підрахунку розвіданих запасів.
Видобування питних підземних вод за межею розвіданих запасів не доцільне і суперечить
законодавству.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Метою видобування питних підземних вод з Бродівського родовища є водопостачання для
забезпечення господарсько-питного водопостачання м. Броди, та супутніх споживачів.
Користування надрами забезпечує додаткові надходження в місцевий бюджет, задовольнить
потреби абонентів в питній воді, забезпечує більш позитивне ставлення інвесторів при виборі
місця вкладення інвестицій, допомагає забезпечити робочими місцями працездатне населення.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Бродівська ділянка знаходяться в північно-східній околиці м. Броди, Бродівської міської
територіальної громади, Золочівського району Львівської області та експлуатується
водозабірними свердловинами NoNo 1,2,3,4,5,6. Експлуатаційні свердловини КП «Бродиводоканал»
пробурені в період 1958 по 1981 роки в інтервалі глибин від 70,0 до 100,0 м. За паспортними
даними, що були уточнені в 2006 році ДП «Західукргеологія», пʼєзометричні рівні встановилися
на глибинах від 4,0 до 6,3 м, динамічні рівні знаходилися на глибинах від 6,4 до 22,0 м. Дебіти
свердловин коливаються від 24,0 до 120,0 м /год. КП «Бродиводоканал» експлуатує питні
підземні води у відповідності до спеціального дозволу на користування надрами від 23.12.2014
року No 4625 строком дії до 16 вересня 2024року виданого Державною службою геології та надр
України. Експлуатація підприємства здійснюється згідно ст. 49 Водного кодексу України на
підставі Дозволу на спеціальне водокористування від 23.01.2024року No14/ЛВ/49д-24 терміном дії
до 23.01.2027 року виданого Державним агентством водних ресурсів України. Згідно дозволу на
СВК підприємству погоджено забір підземних вод у кількості 5590,42 м3/добу, (2024,88 тис м3/
рік.) Відповідно до протоколу No 5704 від 11.04.2024р Державної комісії України по запасах
корисних копалин станом на 01.09.2023 на розрахунковий строк 25 років затверджені балансові
експлуатаційні запаси питних підземних вод загальнодержавного значення в кількостях 6170 м3/
добу.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і
Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно
охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на
довкілля» щодо впливу планованої діяльності на природні комплекси прилеглої території, але не
виключно: - Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що
стосується планованої діяльності; - Дотримання Закону України «Про управління відходами», в
частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання Наказу МОЗ України No463 від
22.02.2019 р. «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в
приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - Дотримання
умов «Водного кодексу України»; - Дотримання правового режиму зон санітарної охорони
артезіанських свердловин; - Дотримання вимог та виконання заходів в межах поясів ЗСО За
діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати
граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого
населення.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні щодо планованої діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і
Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно
охорони довкілля, а також згідно з Експертним висновком та звітом з «Оцінки впливу на
довкілля» щодо впливу планованої діяльності на природні комплекси прилеглої території, але не
виключно: - Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що
стосується планованої діяльності; - Дотримання Закону України «Про управління відходами», в
частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання Наказу МОЗ України No463 від
22.02.2019 р. «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в
приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - Дотримання
умов «Водного кодексу України»; - Дотримання правового режиму зон санітарної охорони
артезіанських свердловин; - Дотримання вимог та виконання заходів в межах поясів ЗСО За
діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати
граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого
населення.
щодо територіальної альтернативи 2.
Екологічні та інші обмеження відсутні через відсутність альтернативи.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Проектні рішення в період експлуатації родовища будуть забезпечувати: раціональне
використання надр, заходи по охороні праці, відновлюючі заходи, захисні заходи, компенсаційні
заходи. Проведення гідрогеологічного моніторингу за рівнем води, водовідбором, контролем
якості підземних вод. Інженерна підготовка і захист території здійснюється існуючою
інфраструктурою, яка не допускає забруднення та виснаження водоносних горизонтів.
щодо технічної альтернативи 2.
Еколого-інженерна підготовка і захист території аналогічні планованій діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1.
Проектні рішення в період експлуатації родовища будуть забезпечувати: раціональне
використання надр, заходи по охороні праці, відновлюючі заходи, захисні заходи, компенсаційні
заходи. Проведення гідрогеологічного моніторингу за рівнем води, водовідбором, контролем
якості підземних вод. Інженерна підготовка і захист території здійснюється існуючою
інфраструктурою, яка не допускає забруднення та виснаження водоносних горизонтів.
щодо територіальної альтернативи 2.
Еколого-інженерна підготовка і захист території не передбачається через відсутність
територіальної альтернативи.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
на навколишнє соціальне середовище (населення) – діяльність не змінить сформовану
інфраструктуру соціального середовища та умови проживання населення, очікується зростання
відрахувань у місцеві бюджети та робочих місць; на навколишнє техногенне середовище –
відсутній вплив. Вплив на об’єкти в зоні спостереження не викликатиме жодних обмежень у їх
діяльності; на повітряне середовище – можливі викиди забруднюючих речовин в атмосферне
повітря; на клімат та мікроклімат – можливі викиди парникових газів; на рослинний та
тваринний світ – буде досліджено; на ґрунт – буде досліджено; на водне середовище – впливу від
відбору підземних вод в межах затверджених запасів на водне середовище відбувається у
обсягах, що не викликає їх виснаження.
щодо технічної альтернативи 2.
Вплив на довкілля при впровадженні технічних альтернатив 1 і 2 буде аналогічним до впливу
основної обраної технології, що описаний вище, тому окремо він не розглядається.
щодо територіальної альтернативи 1.
на навколишнє соціальне середовище (населення) – діяльність не змінить сформовану
інфраструктуру соціального середовища та умови проживання населення, очікується зростання
відрахувань у місцеві бюджети та робочих місць; на навколишнє техногенне середовище –
відсутній вплив. Вплив на об’єкти в зоні спостереження не викликатиме жодних обмежень у їх
діяльності; на повітряне середовище – можливі викиди забруднюючих речовин в атмосферне
повітря; на клімат та мікроклімат – можливі викиди парникових газів; на рослинний та
тваринний світ – буде досліджено; на ґрунт – буде досліджено; на водне середовище – впливу від
відбору підземних вод в межах затверджених запасів на водне середовище відбувається у
обсягах, що не викликає їх виснаження
щодо територіальної альтернативи 2.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля відсутні через відсутність
територіальної альтернативи.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
13 Господарську діяльність Господарську діяльність, що призводить до скидання
забруднюючих речовин у водні об’єкти, та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір
підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту
з ОВД, виконується у відповідності до ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від
23.05.2017 р. No2059-VIII (зі змінами).
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
- отримання: Спеціального дозволу на користування надрами
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається - Державною службою геології та надр України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації ,
Поштова адреса: 79026, м. Львів, вул. Стрийська, 98, Електронна пошта: envir@loda.gov.ua, Тел./
факс: +38 (032) 238-73-83, Контактна особа – Сорока Назарій Любомирович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ No 824 від 14.09.2020}
https://drive.google.com/file/d/15Sl0Y1n3DO8fOK0Zhm-WldheWG46fPnl/view?usp=sharing