Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Відділ економіки та публічних закупівель

Основними завданнями та функціями Відділу є:

Реалізація повноважень виконавчого органу ради в сфері соціально-економічного розвитку Бродівської міської ради, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими нормативними актами.

Організація  виконання  стратегічних  та  поточних  програм  соціально-економічного розвитку Бродівської міської ради.

Участь у розробці проєктів стратегії розвитку громади, програм соціально-економічного розвитку, інших планувальних документів у сфері своїх повноважень   та подання  їх на затвердження Бродівської міської ради.

Сприяння залученню інвестицій у економіку громади.

Реалізація проєктів співробітництва громад.

Забезпечення розвитку відносин громади з містами-побратимами (громадами-побратимами)  з інших регіонів України та з інших держав.

Забезпечення реалізації державної політики у сфері публічних закупівель, здійснення організаційних заходів щодо публічних закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства України та інших нормативних актів України з цього питання, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель товарів, робіт і послуг за кошти міського бюджету;

Аналізує стан і тенденції розвитку у сфері публічних закупівель;

Забезпечує планування протягом року здійснення процедур закупівель для потреб виконавчого комітету відповідно до пропозицій відповідних структурних підрозділів, затвердженого кошторису;

Здійснює на підставі пропозицій структурних підрозділів підготовку та затвердження річного плану закупівель виконавчого комітету, а також у разі потреби готує проекти щодо змін та доповнень до річного плану закупівель протягом бюджетного року;

Забезпечує відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно - правових актів з питань закупівель оприлюднення інформації щодо закупівель товарів, робіт і послуг, що здійснюються виконавчим комітетом;

Вирішує питання щодо організаційного та документального супроводження роботи уповноважених осіб;

Здійснює підготовку, організацію та участь у проведенні процедур закупівель у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» на закупівлю товарів, робіт і послуг для потреб виконавчого комітету;

Забезпечує зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель протягом встановленого законодавством терміну;

Надає методичну та консультаційну допомогу розпорядникам бюджетних коштів з питань публічних закупівель;

Надає інформаційну підтримку суб’єктам господарювання у сфері публічних закупівель;

Здійснює збір даних і підготовку на їх основі прогнозних та аналітичних документів, а також розробку пропозицій щодо підвищення ефективності закупівель;

Готує проекти рішень міської ради, її виконавчого комітету і розпоряджень міського голови з питань публічних закупівель;

Готує матеріали для розгляду на засіданнях виконкому та сесій міської ради в межах своєї компетенції;

Виконує в межах компетенції інші повноваження та функції, передбачені чинним законодавством, згідно з покладеними на нього завданнями.

Визначає основні напрямки інвестиційної політики в громаді, розробляє заходи, спрямовані на залучення внутрішніх та зовнішніх  інвестицій та кредитних ресурсів для розвитку економічного потенціалу громади.

Забезпечує реалізацію державної політики у сфері закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок державних коштів та коштів  місцевого бюджету.

Здійснює розгляд звернень громадян та прийом громадян з питань, що відносяться до компетенції Відділу.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше