Архів
Основними завданнями та функціями архіву є:
Забезпечення централізованого тимчасового зберігання архівних документів, ведення їх обліку та використання відомостей, що в них містяться.
Додержання законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи.
Приймання документів з кадрових питань (особового складу) в упорядкованому стані за описами справ, схваленими (погодженими) державним архівом Львівської області, архівним відділом райдержадміністрації;
Приймання виборчої документації тимчасового строку зберігання відповідно до законодавства;
Здійснення приймання документів тимчасового зберігання (до 10 років), у тому числі регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності та інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, строки зберігання яких на момент ліквідації не закінчилися;
Ведення обліку юридичних осіб, що перебувають на стадії ліквідації (банкрутства) протягом ліквідаційної процедури, з метою контролю за впорядкуванням, забезпеченням збереженості архівних документів до передачі їх на зберігання до архіву виконавчого комітету Бродівської міської ради;
Здійснення моніторингу збереження та впорядкування документів з особового складу в установах, на підприємствах, в організаціях незалежно від форми власності;
Забезпечення відповідно до умов, визначених Укрдержархівом, тимчасового зберігання архівних документів ліквідованих юридичних осіб, фізичних осіб;
Ведення встановленої звітно-облікової документації, готує статистичну звітність з архівних питань.